هتل های 5 ستاره آنتالیا
نوشته شده توسط : سیمین

هتل اونکل رزیدنس آنتالیا

هتل اونکل رزیدنس یک هتل 5ستاره مجلل در  منطقه کنی آلتی شهر آنتالیا است.  مساحت این هتل تقریبا ۱۳ هزار مترمربع است . این هتل تا ساحل زیبای دریای مدیترانه تنها ۱ کیلومتر فاصله دارد و سرویس دهی هتل اونکل به صورت ALL می باشد. فاصله هتل اونکل رزیدنس تا فرودگاه آنتالیا حدود ۶۰ کیلومتر و تا مرکز آنتالیا حدود ۳۰ کیلومتر و  گردشگران تور آنتالیا به راحتی به مراکز خرید آنتالیا دسترسی خواهند داشت. 

اتاق های هتل اونکل آنتالیا بسیار زیبا و لوکس البته هتل اونکل رزیدنس آپارتمان هایی با آشپزخانه مجهز هم دارد که می توان رزرو کرد . تمامی آپارتمان ها از امکاناتی نظیر بالکن، تهویه ، تلفن ، آشپزخانه ، حمام اختصاصی ، سشوار و تلویزیون برخوردار هستند . رستوران زیبا و با انواع غذاهای متنوع و لذیذ که مسافران تور آنتالیا  از طرفداران غذاهای رستوران هتل اونکل رزیدنس هستند.

خدمات هتل اونکل رزیدنس:

از خدمات شامل استخر روباز به مساحت ۱۲۵۰ مترمربع ، کافه کنار استخر ، استخر سرپوشیده با آب گرم ، سونا ، حمام ترکی ، باشگاه بدن سازی و سالن ماساژ ، پارکینگ سرپوشیده برای ۲۴۰ اتومبیل ، پارکینگ در فضای باز برای ۶۰ اتومبیل ، اینترنت Wi-Fi ،  سالن بسکتبال و والیبال نیز برای خود دارد که مسافران تور آنتالیا  از سفر خود لذت بیشتری ببرند، آرایشگاه  ، ترانسفر فرودگاه ، خشکشویی ، صرافی ، کرایه اتومبیل و … .پذیرش هتل اونکل رزیدنس به صورت 24 ساعت شبانه روز می باشد.

 

هتل مکس رویال آنتالیا

هتل 5 ستاره مکس رویال آنتالیا در در سال 2011 میلادی در زمینی به مساحت 1050000  متر مربع در شهر بلک بنا شده است. این هتل تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 35 کیلومتر فاصله دارد. هتل از یک بندر و ساحل شنی اختصاصی با وسعت 300 متر با کلیه امکانات و تجهیزات لازم برای تفریحات ساحلی برخوردار است. فاصله این هتل تا مرکز شهر آنتالیا 45 کیلومتر و تا فرودگاه 35 کیلومتر است که مسافران تور آنتالیا را به خود جذب میکند.

امکانات هتل مکس رویال آنتالیا:

هتل زیبا و مجلل مکس رویال آنتالیا دارای 445 سوئیت که 28 سوئیت آن در ساختمان اصلی 24 سوئیت با تراس میباشد و 105 سوئیت با نمای زمین بازی گلف و 71 سوئیت بصورت رو به دریا 12 سوئیت دوبلکس در کنار دریاچه و همچنین 10 سوئیت خانوادگی بصورت نما به دریا و یکصد سوئیت خانوادگی با تراس دارد همچنین هتل مکس رویال دارای ویلاهای دوبلکس و یک ویلای سلطنتی مخصوص سران کشورها میباشد.

امکانات هتل مکس رویال در آنتالیا عبارتند از 6 رستوران معمولی و غذاهای بین المللی و همچنین 14 بار در اکثر قسمتهای هتل موجود میباشد که شامل ( 1 رستوران اصلی ) 5 رستوران با غذاهای بین المللی و رستوران مخصوص اسنک و عصرانه 14 بار واقع در (استخر.دیسکو.باشگاه گلف. اکواپارک. سالن بولینگو...). این هتل دارای استخررو باز با اب دریا . استخر ارامش. استخر سرپوشیده . استخرمخصوص کودکان پارک ابی با 4 سرسره  در محوطه و بیرون اشاره کرد.

هتل مکس رویال آنتالیا هتلی با سرگرمی ویژه تمام سنین و مخصوص زوجهای جوان و خانواده ها از همه نوع قشر اجتماعی میباشد. رستوران , گاو صندوق , ساحل اختصاصی , تراس , باغچه , بار , تهویه هوارستوران با غذای بین المللی , رستوران ژاپنی ,رستوران چینی , رستوران ایتالیایی و ...را میتوان نام برد. مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

جهت رزرو و خرید  تور آنتالیا  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا اردیبهشت 95

تور آنتالیا خرداد 95

 تور آنتالیا تابستان 95

تور آنتالیا ویژه تعطیلات خرداد 95

 تور آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95





:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: